יום שלישי, 9 בנובמבר 2010

מתחילים - חדר שינה

מעט קשה לי לבטא את הרגשות שלי לאחרונה. יש יותר מידי. זה כאילו שהתעוררתי מחלום מעייף עם כוחות מחודשים. אני אנרגטית. אני חזרתי לעשות ספורט יומי ואף מצפה שיגיע הערב שאני אוכל לצאת לספורטק. אני מתעניינת באוכל (מקווה השבוע סוף סוף אוכל לבנות תפריט אוכל שבועי כמו בעבר - מאוד נוח) אני חזרתי לבשל מידי יום. יש לי פחות או יותר סדר יום. לצערי לא מצליחה לצאת עם הבנות לבד לגינה הציבורית כי אני פשוט לא מצליחה לשמור על שתיהן ביחד, הן רצות לכיוונים שונים ורצות כל כך מהר כבר! גם מיניות, נשיות וטיפוח עצמי חזרו יותר. אני תוהה אם זה קשור לאוויר שהשתנה, רוח השינויים הגיעה ואני יכולה לנשום. כל פעם מחדש אני מגלה את התקופה הזאת והיא מרגשת אותי, ההכנה חורף, הגשם, הריח הטרי המשגע שיכול להביא לי כזה עונג, הירוק מסביב והחמימות שבמעילים. למרות שאני ילדת קיץ ומטורפת על ים, חול ושמש אני לגמרי ילדת חורף! טוב, חורף ישראלי כמובן שזה משהו כמו סתיו ארופאי. :-) אני מקווה שאני לא אתן רק לרגשות שלי מקום בעיצוב אלא אנסה להגיע מקום שאני רוצה להיות בו וכשמדובר על חדר שינה...בראש ובראשונה זה "חדר המיטות" ומה עושים שם? ישנים, סקס, מנוחה, מתלבשים, תכלס זה החדר הפרטי שבבית וצריכים להרגיש בו הכי נוח שאפשר.



אם לדבר על חדר מיטות החלומות שלי-->הייתי מחזירה את עצמי לפחות לסוף מאה ה-19, תקופה ויקטוריאנית ואפ ללכת אחורה יותר אז למאה ה-17, כמובן שאפשר ללכת עוד יותר אחורה אבל הבנייה כיום לגמרי לא מתאימה למרחבים של פעם.



הייתי רוצה מיטה גבוהה עם ארגז מצעים, מזרן מעולה, חדר יותר גדול שיהיה מקום גם לפינת איפור (טואלט), כורסא, טפט לפחות על קיר אחד, וילון על החלון, שידה, מנורות מיטה, ארון בגדים, מנורת שנדלייר מעל המיטה, מראה ענקית ושטיחון ליד המיטה שיהיה לי נעים לרדת מהמיטה בחורף כי אני ישנה יחפה (מה שמזכיר לי אני צריכה לקנות נעלי בית חדשות).

איך אני יכולה לשלב בין החלום למציאות ונוחות?

כרגע יש בחדר מיטה נמוכה, ארון בגדים גדול, טלויזית קיר קטנה, שתי שידות ווילון.

מה אני יכולה לשנות כרגע?

טפט + צבע הקירות.
מנורות מצידי המיטה ומנורה ראשית.
להחליף מראה.
וילון.
להוסיף ארגז מצעים למיטה קיימת.
אולי לחשוב על פינת טואלט.
שטיחון ליד המיטה.
להחזיר את המדפים לקוסמטיקה שלי מאחורי הדלת.
כיסוי מיטה וכריות מעוצבות.

*כרגע אני צריכה לשבת ולחשוב על הסגנון שאני באמת רוצה בחדר ועל הצבעים וגוונים*

1 תגובות:

Natalie אמר/ה...

1. אין מצב לשנדלייר בחדר שינה כי הוא יקצר את החדר. נראה לי שאני אצטרך לרדת מהסגול הויקטוריאני גות'י לגוונים של ירוק הנושם והאווריר. השאלה היא האם אני אצליח בעזרת טקסטיל להכניס את הסגנון של ספירלות או פלאור-דה-ליס לחדר.
2.צרך לקחת בחשבון שהחדר מואר רוב היום ויש חלון מעל המיטה. חבל שאין מקום להזיז אותה.
3. האם להוציא את הטלויזיה הלא שימושית ואולי להוסיף טפט פוטו במקומה.

הוסף רשומת תגובה