יום שישי, 12 בנובמבר 2010

טפט פוטו - המשך


אחרי מדידות הקיר המוזרות : 220 לרוחב ו-250 לאורך, פניתי לישראל דקור להתייעצות. והטפטים שאני בחרתי גדולים מידי ופשוט חבל לקנות טפטים כאלה גדולים כשאני אצטרך לחתוך שליש ממנו. אז הציעו לי ללכת על טפטים שהם ארוכים וצרים והנה דוגמא שקיבלתי במייל:

הוא יפה ואני אוהבת אותו ועם זאת הוא מעט עצוב ונותן הרגשה של געגוע. אני לא יודעת כמה הוא מתאים לחדר שינה למרות שטפט כזה יכול ליצור אשלייה של חדר יותר גדול ובעצם להאריך אותו עם המרפסת המדומה הזאת. אני בספק שאלון יאהב את הרעיון הזה.

בינתיים הייתי חייבת לעשות שינויים קלים בבית אז כל הצעצועים של הבנות חזרו לחדרן, מעט שיניתי את מערך הרהיטים בחדר שלהן והחזרתי את ספריית הקוסמטיקה שלי לחדר שינה מאחורי הדלת. החזרתי את כל הקוסמטיקה והתכשיטים למקום. במקום הספרייה בסלון החזרתי את אפרודיטה שלי וזה כל כך מאיר את הסלון, מוסיף מקום לנשימה.

מאוד קשה לי להסתכל על הקירות המלוכלכים בסלון ובפינת אוכל. אבל אני לא רוצה לפזר את עצמי על כמה חדרים אחרת אני אתחיל לטפל בכל הבית ולא אסיים בשום חדר.

צריכה לחשוב עוד, חוזרת למטבח להכין את עוגיות חמאה ופיצה.

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה