יום שבת, 27 בנובמבר 2010

קניתי מצעים

ביום חמישי נסעתי לקניון לקנות לנו שמיכות פוך לחורף. הפעם הלכתי על שתי שמיכות יחיד במקום שתי שמיכות זוגי.
אבל כשבחרתי את השמיכות הבנתי שאין לנו בכלל ציפות יחיד. התחלתי לחפש, לא ידעתי שציפה עולה כל כך יקר. מצאתי את ה"הכי זול אחרי הנחה" 60% הנחה ואז כבר הרכבתי לנו סט, לקחתי גם סדין וציפיות. יצא סט מ-5 חלקים. ואני מאוד מאוד מרוצה ממנו. הסדי חום עם ציורים של עלים בחום בהיר יותר והציפה שלי היא עם אותם עלים רק בחום בהיר, כמעט קאמל. הציפה של אלון גם כן אותו חום בהיר רק עם פסים. בכל מקרה צריך להבדיל בים השמיכות. אני מאוד רכושנית בקשר לשמיכה וכרית שלי, במיוחד כרית שלי. נראה לי שאני הסכמתי לתת אותה רק לאמא ולבנות שלי. אני ממש שומרת עליה, טוב זאת כרית שאני ישנה עליה מהלידה, וואו כבר 30 שנה כמעט אני ישנה עליה. אני חייבת לרענן אותה ולהוסיף נוצות.

אני ישנה עם המצעים האלה כבר יומיים ואני מאוד מרוצה מהן, האיכות טובה והחום הזה עושה לי טוב. משהו מחמם בסדין החום הזה. לא יודעת אפילו להגיד מדוע, זה פשוט עושה לי טוב. אגב, אף פעם לא היה לי סדין חום.

בינתיים לא מצאי כיסוי מיטה שאני אוהבת. גם פעם הקודמת לקח לי שנתיים למצוא אותו. אולי אני אצליח להגיע לאותה חנות מתישהו ולבדוק אולי יש אצלהם משהו שאני אוהבת. אני זוכרת שגם המחירים אצלהם יותר זולים ממשביר או גולף.

אם החנויות יהיו פתוחות ביום שישי של החנוכה אז יש סיכוי שאני ואלון נסע לבדוק את הטפט.

1 תגובות:

Unknown אמר/ה...

המצעים נשמעים ממש טוב! תחזרי עם עדכון אחרי הכביסה? :) ד"א גם אנחנו ישנים עם שתי שמיכות פוך של יחיד. זה הרבה יותר נוח משמיכה אחת זוגית שתמיד אחד מהצדדים ישתלט על יותר ממנה והצד השני ישאר עם חצי רגל חשופה לקור :(

הוסף רשומת תגובה